Як я можу оформити замовлення?
Оформити замовлення Ви можете декількома способами:
- на нашому сайті онлайн: натиснути кнопку «Купити» на тому товарі, який вам сподобався, і він відправиться автоматично в кошик. Після того, як товар доданий до кошика, ви можете починати його оформляти, заповнивши обов'язкові поля, де необхідно вказати контактні дані. Також ви вибираєте зручний для вас спосіб оплати;
- зателефонувати за телефонами: (099) 790 48 78 і наші фахівці допоможуть Вам оформити замовлення;
- замовити зворотній дзвінок, натиснувши на кнопку «Перезвонити вам?», що знаходиться вгорі біля контактів;
- надіслати запит на електронний eurosegment1@gmail.com, щоб отримати зворотний зв'язок.
Які переваги надає реєстрація на сайті?
Зареєструвавшись на eurosegment.com.ua, Ви можете:
- переглянути історію замовлень;
- зберегти на майбутнє товари, що сподобалися;
- відстежити статус замовлення;
- отримати інформацію про акції та новини нашого інтернет-магазину.
Як я можу дізнатися про статус мого замовлення?
Ви можете зайти в свій особистий кабінет за допомогою логіну та паролю, і без проблем відстежити своє замовлення.
А також зателефонувати: (099) 790 48 78.
Як скасувати замовлення?
Скасувати замовлення можна за телефоном: (099) 790 48 78.
ДОСТАВКА І ОПЛАТА
Які засоби доставки існують в інтернет-магазині Eurosegment?
Доставка замовлень нашого інтернет-магазину здійснюється декількома способами:
- по Україні доставка товару здійснюється службою доставки "Нова Пошта" на обране відділення;
- Самовивіз зі складу у м. Харків, Київ, Одеса, якщо потрібний товар є в наявності.
Як сплатити замовлення?
- за допомогою платіжних карток Visa/MasterCard;
- післяплатою при отриманні товару;
- безготівковий розрахунок - оплата на розрахунковий рахунок згідно з рахунком-фактурою;
- готівковий розрахунок.
ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ
Як я можу дізнатися, скільки затірки чи герметика необхідно (витрата)?
Вам потрібно зайти в Технічний розділ у нашому інтернет-магазині.
З його допомогою Ви зможете провести необхідні розрахунки.